Är frisk luft sövande?

Solen skiner fortfarande men jag är så trött. Varför detta? Kan man bli trött av för mycket sol? Eller kanske är det för att jag var ute hela eftermiddagen igår och fick för mycket frisk luft? Jag kan ju inte kalla mig för utemänniska precis. På vintern är det mycket kallt ute vilket automatiskt leder till att det är skönare inomhus. På sommaren kryper de äckliga ormarna fram, och då är det bättre inomhus. - Så, nej. Jag är ingen utemänniska. Kanske blev den friska luften en chock för min kropp?

Förra sommaren i Danmark. Blåsigt värre.


Kommentarer
Postat av: Em

Det är det negativa med Danmark och Skåne, det blåser nästan alltid.

2010-04-14 @ 14:57:33
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Modekatt

Härlig blid!

Ja men det gör jag också, gråter alltid när jag tittar på Spårlöst!

Jag är ute efter ett grönt & turkost nagellack :), få se om jag hittar det:))

Ha en fin dag!

2010-04-14 @ 16:32:50
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0