Fredagsfräckis Nr 1.

Ja, gott folk. Äntligen är det dags för den efterlängtade fräckisen. Vi startar relativt snällt tycker jag, vill inte börja med att vara kaxig, kan lätt bli lite fel då. Varsågoda, Här är den:





Den ännu ogifta kvinnan satte in en kontaktannons som löd: "Söker en man som inte slår mig, som inte lämnar mig och som är bra i sängen." Efter några dagar knackade det på dörren. Utanför sitter en man i rullstol utan varken armar eller ben och säger:

-Jag är din drömman. Jag kan inte slå dig för jag har inga armar och jag kan inte lämna dig för jag har inga ben.
-Men, är du bra i sängen då? frågade kvinnan.
-Hur tror du jag knackade på dörren?


...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0