Fullt ös hela helgen.

God morgon.

Nu sitter jag spänd inför dagens melodikryss. Börjar tre minuter över tio. Om ni vill vara med liksom. Ska leta upp min nya Allers så jag har krysset framför mig. Nej, jag ljuger inte om min ålder. Jag är 24, prenumererar på Allers och löser melodikrysset varje lördag. Eller, glöm det jag precis sa. Det låter lite tantigt om vi ska ha fördomar...

Nåja, igår överraskade vi Christer aka Tattarn. Han har ju fyllt femtio och jag tycker det var så himla roligt. Mycket roligare än jag förväntat mig. Jag var dessutom nykter och körde istället (ska ju jobba i eftermiddag, om man nu behöver försvara varför man inte dricker). Och jag hade nästan roligare än när man själv dricker, konstigt nog. Det måste nog bero på att mina buddies verkligen är roliga. Jag hade inte tråkigt en enda gång. Det ni. Nu måste jag leta upp krysset, vi hörs sen sötnosar.

Idag ska vi hinna med ett 30-årskalas och jobba hela eftermiddag och kvällen, så jag uppdaterar när jag hinner. Att använda mobilen för att blogga när jag är på sjukhuset känns inte helt moraliskt rätt om jag vill behålla jobbet. Men jag skriver när jag hinner. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0