Insekter vs mig.

God morgon min fina, nya blogg. Eller vi tar om det.

God morgon mina kära läsare.
(Jag prioriterar inte bloggen före er)

Idag är en underbar dag. Det känner jag på mig. Solen skiner, kaffet i min hand (inte bokstavligen. Än i alla fall). Jag funderar på att gå och ta en dusch, men tänker att jag ska gå ut och sitta i solen och plugga sen. Frågan är då ifall jag ska duscha före eller efter. Dagens jobbiga I-lands-problem.

Om ni är snälla kan jag lägga ut lite sommar-, nej nu springer jag i förväg, jag menar naturligtvis vårbilder i eftermiddag. Kanske jag kan hinna med att ta lite på Prosit med. Men jag och alla insekter tävlar så fort vi är ute om hans uppmärksamhet. Till min besvikelse så brukar insekterna och krypen vinna.

Kommentarer
Postat av: JENNY

gött att du har göttigt väder!:D

2010-04-14 @ 12:51:28
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0