Kliar.

Det kliar överallt på mig. Halsen har sminkat mig med eksem och jag bara känner hur ansiktet vill blossa upp. Bara jag lutar mig mot handen svider det. Omgående: Hjälp. Vilka salvor är de bästa?

Normalt vis har jag väldigt torr hud. Därför smörjer jag mig med massa lotion, för just torr hud. Kan det vara så att jag använt för mycket? Om inte, vad gör jag? Skynda, skynda, jalla, jalla, schopp, schopp. Jag vill inte se ut som ett eksem som försöker likna en människa. Okej?

Just det, vänlighetsfrasen: Jag uppskattar all hjälp, tack så mycket.

Kommentarer
Postat av: moster

En svag kortisonsalva brukar funka bäst om det är eksem. Hoppas det hjälper dig snabbt.

Kramisar!

2010-04-28 @ 20:21:19
Postat av: Din man

Aj då!!Tvätta med mild parfymfri tvål & sök hjälp om det inte försvinner!!Apotekets produkter är bäst för känslig hud, tro mig för jag har provat det mesta!



Dina ben kliar efter vaxning pga hårstråna börjar växa då ,det bästa är att skrubba då & smörja så blir det bra sen, jag har samma problem med det.



Hoppas att det är bättre med klådan & att det inte var något farligt! Kram på dig

2010-04-29 @ 00:09:08
URL: http://ikx.blogg.se/
Postat av: Modekatt

Ooops!

Den förra kommentaren där uppe var från mig , glömde att jag skrev från min mans dator :))

2010-04-29 @ 01:10:55
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0