Mobilt bredband. Eller nåt.

Hej, hej, hemskt mycket hej.

Äntligen har bilderna från igår laddats upp på min blogg. Eftersom D har ockuperat stora datorn, det vill säga inklusive snabba internet, måste jag snällt använda mig av den fantastiska uppfinningen: Mobila bredbandet. Oftast stör jag mig inte på det, oftast går det tillräckligt unnan, men inte idag. Nåja, jag köpte en liten souvenir till D, från min Skånetripp igår. Jag tyckte den var klockren, D fick plötsligt en oberäknelig min.

Så himla bra.

 

Minna är en liten linslus. Här bjuder vi på oss själva.

Vi leker 'fem små apor hoppade i sängen'. Här är vi inne på det sista: 'inga små apor i sängen får vara' (Ajjabajja)

Hennes fina väska skulle visas.

I'm a happy one!

'Kan du se arg ut?' - Relativt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0