Nagellacksbekymmer.

Jag provade ett nytt nagellack. Eller ja, nytt och nytt. Nytt för mig i alla fall. Varken färgen eller märket hade jag provat innan. Resultatet blev följande:

Kanske lite svårt att se märket men det står 'BK deluxe'.

 

Jag fick härom dagen en kommentar angående turkost nagellack. Lite tips på sådana färger och märken. Jag sprang genast ner till min samling men upptäckte till min fasa att av alla färger jag än har, så har jag inte turkos. Jag vet inte hur många affärer som jag rensat på nagellack bara för att hitta ett turkost. Naturligtvis har inte den affär som säljer sådana dykt upp än men självklart har jag sju nya nagellack med mig hem. Det blir lätt så. Grått, gult, orange med flera till färger. Jag har därför ignorerat kommentaren utåt (den har dock retat gallfeber på mig i flera dagar nu eftersom jag verkligen inte hittar en turkos, men jag ska). Så, vänta några dagar till och jag har införskaffat mig ett turkost nagellack, okej? Promise.


Kommentarer
Postat av: Neah :*

Tycker du kan måla min naglar :)

2010-04-19 @ 22:49:29
URL: http://missnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0