Pictures.

Sjukt vad man blir trött av att 'bara' gå hemma. Finns så mycket man 'borde' göra, men inget av det blir av. Varför? Jag längtar riktigt till jag börjar arbeta parallellt med skolan för då måste man ta tag i saker och ting, och då blir det också av. Så det så. D är ute och fiskar. Hur tråkigt är inte det då? Så jag tänkte att jag slänger ut lite bilder så länge. Funderar på att göra om designen på bloggen lite med, så man kan ha större bilder. Men vi får se hur det blir med det faktiskt.

Ser Ni humlan?

 

Maten på Daniels födelsedagskalas.

 

 

Pros!t i full galopp. Undrar vad han fått syn på. Stackars killen med såret. Men pigg är han här i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0