Så viktigt.

Pjuh. Vad gör man inte egentligen? För att blogga menar jag. Är det så himla viktigt? Jag har suttit här för att få ordning och reda på min nya blogg och guuud så många timmar det tar. Jag vet hur många saker som helst annat jag kunnat göra (diska, fixa så att tvätten blir ren, dammsuga, plugga, vattna blommorna, gått en promenad i det fina vädret, bäddat sängen etc. etc). Meeen. Nej då. Inte om man ska bli en professionell bloggare. Finns ens den termen? 'Professionell bloggare'. Det tål att tänkas på. I vilket fall som helst lägger jag ner för idag ändå. Jag ska, som alla andra spännande kvällar i mitt liv, slänga mig i soffan. (Spänningen beror helt på vad som går på TV).

Kommentarer
Postat av: Heidi.Kattfamiljen

Haha Dammpålle :)



Sv: Jorå jag kommer testa om Hugo vill ha något på sig nästa vinter. Undrade mest bara vad andra tyckte för jag var nyfiken :)

Lycka till med Dammpålle jakten :) coolt om du skaffar ett par st. Dom är sjukt söta :)

2010-04-13 @ 21:45:08
URL: http://kattfamiljen.se/
Postat av: Daniel

Roligt med ditt nya krypin!

Men gud ja vad det tar tid att fixa upp sidan... I know!



Nu har jag dej på nya lovin!

2010-04-14 @ 08:54:50
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0