Skåneutflykt.

God morgon sunshines.
(Positivt tänkande kanske kan förändra vädret utanför min dörr, det där gråa alltså)

Idag sticker jag till min moster. Flyr till Skåne med andra ord. Skåne har jag saknat och en dag där kommer göra susen. Naturligtvis har jag saknat moster och kusiner också. Nu blir det inga missförstånd, va?

Nåja, jag flyr i en stulen bil. Nästan i alla fall. Jag snor D's bil, nu när han ändå sover. Dessutom vet jag inte om han kommer köra särskilt mycket idag, han var slö igår så får la se hur han mår sen.

Checka in mitt nagellack. Majoriteten på Facebook (det vill säga två stycken) propsade på rosa, men eftersom jag så ofta har det, ville jag spexa till det lite. Kladdigt, javisst. Stadig på handen? -Inte ett dugg.

 

Vad ska Ni göra idag?



Kommentarer
Postat av: JENNY

Snyggt! :D

2010-04-17 @ 09:58:45
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0