Sliten.

Ja, i inlägget nedan ser ni bonusfräckisen. Som jag lovade skulle komma ut igår. Det blev ju inte så. Nej, för jag, som är ung och pigg i allas ögon, är trött. Tröttast av alla känns det som. Jag har varit nykter hela helgen minus en öl. Ändå är jag så trött. Det är inte rättvist men inget att klaga över då det inte går att göra något åt. Idag har jag gjort allt för koffein. D kokade kaffe som jag snällt sörplade i mig, sen en treo, sen begav jag mig in till svärföräldrarna om tiggde till mig kaffe och socker i form av tårta, sen en treo till. Allt koffein är välkommet idag.

Jag sitter ute och bloggar förövrigt. Vädret går ju inte att klaga på. Helt underbart och jag tänkte ta en bild och lägga ut på mig för att söka mer sympati från er genom mitt fantastiskt slitna utseende idag, men jag vågar inte. Jag tog bild men solen bländar mig så jag ser inte hur den ser ut. Jag se knappt vad jag skriver för den delen. Men jag tänker ju vad jag skriver så vi får hoppas att signalerna från hjärnan till datorn kommer överens. Kanske jag lägger ut bilderna senare, det beror på om jag vill minska antalet läsare på bloggen dock... Nu ska jag sitta här och Facebooka mig ett tag, så hörs vi sen.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0