Små detaljproblem.

Jaha, nehä. Igår provade Prosit att blogga via mobilen men det verkar uppenbarligen inte fungera. Vi får göra ett nytt försök lite senare. Har sett att mina blogg-kompisar haft just det problemet och när jag skulle installera mobilbloggningen på denna blogg upptäckte jag att numret man skickar till är ändrat. Så det kan ha en viss verkan. Dock stod det att meddelandet var levererat igår, men det där var lögn.

Ursäkta allt mitt öronhål-snack, men det är en ganska stor grej för mig då jag alltid förut tänkt 'Äsch, har jag inte tagit hål i öronen än, varför ska jag då göra det nu?'. Sen ryckte det naturligtvis i min impulsnerv. Jag trivs himla bra, men några små problem. Jag glömmer ju bort att det sitter någonting ovanligt i mitt öra. Exempelvis igår när D kom hem, kramade jag honom men la naturligtvis örat mot hans bröst - inte skönt. Jag skulle klia mig bakom örat igår, där var något som stack till. Jag kan inte sova på min vanliga sida, alltså att jag ligger på vänstersidan, detta går bra... i vaket tillstånd. När jag sover vänder jag på mig automatiskt och: Aj, aj, aj. Inte för att jag provat men jag vet ju att motorcykelhjälm inte kan användas för tillfället (kan dra hur jag kom på det en annan gång) så jag kanske borde ringa och ta en snack med försäkringskassan. Jag menar, jag är faktiskt aningen handikappad. Jag kan ju inte göra allt jag kunde förut.

Kom igen och rösta nu ovan min presentation.
Fredagsfräckis idag, eller inte?

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

en fräckis ja tack =)

2010-04-16 @ 08:38:31
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0