Stor händelse för mig.

Gissa vad jag har gjort idag. Bara gissa sådär spontant. Okej, jag vet att du redan sett bilden. Jag har tagit hål i örat. Det ni. 24 år tog det mig, men nu så. Okej, bara i ena örat också. Det gjorde faktiskt lite ont. Fast än värre efteråt. Men nu är det gjort i alla fall. Ett hål till och jag är med i gänget eller? Nej. Det får nog räcka med ett. Så himla kul var det inte, men nu har jag i alla fall det, och stolt är jag. D fick välja ut vilket som skulle smycka mig i sex veckor, och visst blev det blingbling. Men jag är nöjd. Nu tackar vi min helt fantastiska web-camera med den ultimata upplösningen för nedan snygga bilder. (Hade inte D snott den stora datorn hade det blivit bättre bilder. Jag har ju verkligen inte suttit vid den hela dagen så att det skulle kunna vara hans tur nu. Eller?)

Fick med mig hem ett bejbi-blått nagellack med som skall testas ikväll.

Hej happy face.


Kommentarer
Postat av: Karin

tack:)

hoppas du har en finfin kväll!

2010-04-14 @ 21:02:52
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Heidi.Kattfamiljen

Fint :)

Damn vad jag kände mig hardcore nu när du berättar att du tagit ett hål vid 24 år ålder. Jag har 6 hål i öronen och ett i tungan. Dom flesta har jag gjort själv när jag var tolv bast, dock inte tungan :)



Sv: Ja hoppas hoppas det najsiga vädret hålller i sig och att älgarna håller sig undan ;)

Kan tänka mig att prost njuter i fulla drag av våren :)



Haha om du skaffar dina dammpållar kommer jag bli sjukt sugen också. Men jag försöker inse att jag är helt enkelt ingen akvarie människa. Jag tycker det är kul ett tag men sen tröttnar jag tyvär. Synd att du bor så långt bort, har faktiskt ett akvarie till salu som man kan använda både som sötvatten och saltvatten akvarium. Det är på 33 L så har du vägarna förbi får du det billigt.





2010-04-14 @ 22:36:25
URL: http://kattfamiljen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0