Tidigt flum.

God morgon.

Jag trodde inte ovanstående ord skulle skrivas idag, för inatt har jag och Pros!t varit vakna hela natten. Jag och D ändrade nämligen om i sovrummet igår, och antagligen var detta lite för svårt att acceptera från små tassar. Men jag skriver god morgon ändå, för jag har bara blivit glad allt eftersom idag. De fina tipsen i förra inlägget till exempel, kaffet har börjat verka, jag hittade kläder snabbt och effektivt.

Jo förresten. En sak gick emot mig. Som alltid går emot mig. Jag nyser oavbrutet i fem minuter efter påsättning av mascara (veeet, kanske inte lägligt ordval, men klockan är sju på morgon, give me that). Varför? Är det någon som leker med en voodoo-docka någonstans på mig, eller spänner jag någon speciellt muskel? Nåja, för tidigt att ens fundera över vilket av alternativen som låter vettigast.

Nu sticker jag till Växjö. Jag blir där hela, långa dagen. Så Ni vet var ni har mig liksom. Men vi hörs säkerligen lite senare.

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0