Uppbokad.

Nedrans. Jag tror min kropp visar symptom som tyder på sjukdom. Varför detta? Varför nu? Det hade funnits så många andra gånger det hade varit bättre, men inte just nu. Alla helger fram till min examen är uppbokade, alltså, inga helger till att plugga.

  • Nästa helg: Två kalas, och en omgång jobb.
  • Helgen efter det: Lillasyster konfirmeras.
  • Helgen efter det: Kalas.
  • Helgen efter det: LUCKA. (Plugga? - Säkert.)
  • Helgen efter det: Kalas.
  • Helgen efter det: Helgen precis före avslutning.
  • Helgen efter det: Kalas för mig.
  • Helgen efter det: Sweden Rock (?)
Ja, okej, en helg utan planering. Än. Fler förslag strömmar in och jag är aningen stressad. Jag har verkligen inte tid med att bli sjuk just nu. Ta det efter Sweden rock, snälla baskilusker. Eller nej, då ska jag jobba. Men i vilket fall skona mig från era äckliga, onödiga ämnen. Låt mig bli sjuk när jag har tid. Pluggandet måste ske på vardagar, och då har jag inte tid att ta hand om er baciller.

Kommentarer
Postat av: Neah :*

Ja! Jag komfimeras! :D Ta med kameran och ta bilder :)

2010-04-19 @ 22:01:21
Postat av: Daniel

ojojoj mycket stress å fullbokad, hoppas sjukan ger mej sej snabbt!!!!!

2010-04-19 @ 23:15:48
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0