Vardag igen.

God morgon.

Måndag morgon, alltså en vardag, och det visar sig genom att innan klockan slagit 09,10 har jag fått ett samtal och fyra sms. Hade det varit söndag skulle jag varit lycklig om telefonen låtit så många gånger under hela dagen. Telefonen har även sagt snälla saker än så länge. Det gillar vi.

Nu ska jag strax ringa Emmy, diskutera lite plugg men först måste jag gå in på min nyhetssida och se vad världen har, och har haft, att erbjuda. Nyhetssidan är naturligtvis Facebook.


ps, tvättmaskinen fick vakna tidigt idag, är bara tvungen att skriva det så ni inser vilken bra hemmafru jag är.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Bra med facebook som uppdaterar världen lite! :)

2010-04-26 @ 11:40:04
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Nina

Ett trevligt morron mess e ju aldrig fel. Kraaaaaaaam

2010-04-26 @ 11:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0