Viktiga, upptagna människor.

Pjuh. Jag har jagat veterinären i över en timme och i sista minuten fick jag fatt i honom. Men han tyckte inte det var någon idé att komma in med Prosit. För Er som inte hänger med kan Ni läsa HÄR om lillkillens skada.

Veterinären påstår att han kommer bli hängig och sedan kommer en böld som skall spricka. Mysigt, va? Eller inte. Men finns inget annat än att vänta ut. Jag hade hoppats på några magiska piller som katt-penicillin eller någon salva eller något. Men icke.

Igår var lillen slö, han låg inne mest hela dagen och sov. Inte likt honom. Veterinären sa att han antagligen hade feber då. Med andra ord är bölden på väg. Jag hoppas till gudarna att D är hemma när den spricker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0