Gaaah.

När jag kör hem efter jobbet, genom skogen, tittar jag noga, noga så ett vildsvin inte kommer farande. Är ju alltid kul att komma hem med en hel bil liksom. Och vad kommer framsusande istället för ett vildsvin? Det som absolut inte får hända, det som är typ tusen gånger värre: EN ORM. Gaaah, adrenalinet finns i kroppen min kan jag lova (inte nu längre kanske) och tydligen fungerar ådrorna utmärkt eftersom hela kroppen gick på helvarv.

Det fula i hela den här historien är att Nina sa till mig innan idag när jag inte kom på vad jag skulle blogga om, att ta en promenad. Jag svarade genast med att skriva 'och träffa på en orm? Nej, tack'. Och Nina sa då att man kan ju stöta på dem var som helst, så vi kom fram till att det var lika bra att stanna inne. Nu fick jag lik förbannat skriva av mig om dessa äckliga, slingriga djur. USCH säger jag bara.

(Ibland är det mer effektivt att skriva av sig än att pussla av sig, faktiskt)

Kommentarer
Postat av: Din underbara lillebror :D

haha egd :D

2010-08-13 @ 08:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0