Halvbråkigt.

Dagen började sådär lite småtjabbigt om jag ska vara ärlig. Jag nös exempelvis säkert tio gånger mer efter att jag satt på mascaran än de vanliga tio stycken nysningarna. Så egentligen undrar jag hur mycket mascara som blev kvar på ögonfransarna. Jag orkade inte bry mig klockan fem i morse.

När jag skulle åka till jobbet så var ju mina bilnycklar försvunna. Det hör i och för sig till vanligheten, but still: irriterande. Någon hade tydligen hängt dem i nyckelskåpet, och inte var det jag. Där hänger jag de aldrig.

Efter att ha letat efter nycklarna, och hittat dem, springer jag ut till bilen, rätt in i en spindelväv. Nej, det gjorde inte ont, men jag hade spindelväv över hela mig och kände mig blind på vänster öga.

Efter att ha kört en bit, blir jag attackerad av, säg ett trettiotal, fula kråkor. Trodde hela bilen skulle gå sönder där, men den överlevde attacken.

Efter en ganska händelserik morgon har det inte varit många fler överraskningar idag. Mer än när jag kom hem och höll på att köra på en av kossorna som tydligen tyckte att gräset var grönare på andra sidan staketet. Så den fick jagas in.

Men annars har min dag varit helt normal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0