Låt mig må skit ett tag.

Genom att skriva "för att inte såra någon" i förra inlägget var det flera stycken som tog åt sig. Förstår ni nu varför jag inte vill lägga ut något angående känslor? Alla lever i sin egen bubbla, lika så jag, som tror att allt handlar om dem själva. I min bubbla, dvs bloggen, handlar allt om mig. Därför vill jag inte skriva något som kan såra någon annan (menat i pluraaal). Jag tänker inte ge mig in på någon avancerad förklaring, för allt blir ju bara fel då.

Men visst. Ni vill veta hur jag mår. Jag mår skit. Varenda motgång blir som två och jag isolerar mig med de som jag tycker mest om. Jag har underbara vänner som stöttar mig, och det behöver jag. Jag trivs inte någonstans. Jag vill ha ett jobb så jag kan flytta neråt igen. Har jag det? -Nej. Jag måste vara kvar i Småland pga jobb till och med oktober. Himla bra jobb förövrigt, men jag har ju inte möjlighet till att sköta mig själv. Jag är hela tiden beroende av någon annan, vilket jag inte alls gillar. I november börjar mitt nya liv och då kanske jag kommer på fötter igen. Men, till dess, kan ni ha lite överseende vad gäller mitt humör då? Hade varit underbart. Det ska vara kul att blogga, men för tillfället har jag börjat tvivla.

"Jag får liksom ingen ordning på mitt liv"
-Winnerbäck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0