Lillasysters kille.

God morgon.

Här sitter jag i min lugna ro med kaffe i handen, påse på huvudet och färg i håret. Eller toning är det ju, färg fixar inte mitt hår. Då slits det bara sönder. Dessvärre hittar jag inte mitt löshår. Jag funderade på att ha det ikväll, då vi ska spela brännboll, grilla och dricka öl. Men jag hittar det väl om en stund. Det brukar lösa sig så med bortsprungna ting.

Som sagt blir det brännboll ikväll. Förhoppningsvis blir det bilder till er. Men jag känner inte så många av de som ska komma, bara de jag jobbar med, så frågan är ju om jag vågar ta kort på okända främlingar. Nåja, med lite öl i kroppen ordnar sig allt. Eller?

Nu ska jag strax skölja ur mitt hår och sedan fixa till mig lite, lösa melodikrysset och sedan åker jag iväg till Nina på fika.

Lillasysters kille.

Liten kille blir trött av allt bus.


Kommentarer
Postat av: Anette

Gud vad söt han är... :)

2010-08-07 @ 09:30:32
URL: http://anettehansen.blogspot.com
Postat av: Modekatt

Åhhh herregud vilken lite söting! Han ser gudomligt ut!!

Hoppas du har haft super skojigt i kväll!

2010-08-08 @ 00:13:22
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0