Ni har lyckats, jag är totalt knäckt nu.

Helvete. Helvete, helvete, helvete. Nu har flera lyckats att knäcka mig idag. Tack så mycket. Jag stänger av min telefon nu på obestämd framtid. Jag ser ingen mening med att ha den igång. Det enda den gör, är att göra mig ledsen. SMS som får mig att gråta. Samtal som får mig att gråta. Några av mina fina vänner har lyckats få upp mig igen, men mestadels gråter jag. Jag gråter och gråter och gråter. Det värsta jag vet. Varför ska jag ha telefonen igång då? Det skadar ju bara mig. Jag känner inte för att ta emot samtal och SMS som får mig att må dåligt. De som vill kan ju följa mig på bloggen, och jag nås på Facebook och mailen. Där kan jag välja på ett annat sätt om jag vill läsa mailet eller inte. Jag tänker inte låta omvärlden knäcka mig hela tiden. Visst, det är slut mellan mig och D, men kan vi få sköta det själva? Varför måste folk runt omkring 'välja sida'? Kan inte omvärlden bara vara neutral? Låt oss själva sköta det här, okej? Det är allt jag begär.

Jag är knäckt. Totalt knäckt. Grattis till er som lyckats med detta. Hoppas ni mår bra nu. Ni har lyckats. Så, nu när ni lyckats kan ni väl låta mig vara? Skicka inga mail som jag inte vill ha. Jag orkar inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0