Så j*vla surt.

Jag tänkte slänga in ett inlägg och skryta om hur duktig jag har varit idag då jag ringt till Hässleholm, angående jobbet jag sökt. Chefen sa att de har en intervju till den 30e och hon har semester så det är därför det tagit tid, men inget bestämt än. Glad blev jag och tänkte att 'det finns ju i alla fall en chans'.

När jag nu loggar in på mailen har jag fått ett mail, där de tackar för att jag sökte men att tjänsten redan är tillsatt. '?' - står stort i mitt huvud. Menar de då att jag inte fått den? Men hon sa ju att de inte var färdiga än.

Skit. Skit, skit, skit, skit. Sååå surt. Jag fattar för det första ingenting, och jag ville verkligen haft tjänsten. Men, men. Jag ska genast ge mig in på jobbjakt igen.

Hej, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0