Soffsöndag.

Jag hade fantastiskt roligt igår måste jag säga. Jag var lite skeptisk själv eftersom jag inte skulle känna så många där, men det var ju hur trevliga människor som helst. Brännboll, grillning, tipsrunda och kubb sysselsattes vi med och Daniel borde få en eloge för allt han fixade och ordnade. Tyvärr blev det inga bilder eftersom jag naturligtvis glömde kameran hemma. Jag måste skärpa mig med att använda kameran oftare.

Idag är det i och för sig inte lika roligt, men nu har jag lyckats att få i mig lite choklad, så magen har kunnat börja arbeta igen. Underbart. Treo och Marabou, finns ju inget bättre. Sitter i soffan och har gjort hela dagen och kommer förmodligen att fortsätta med detta söndagsnöje. Somnar nog tidigt ikväll eftersom jag sovit tre timmar i natt. Men det är bra, imorgon ska jag till farbror doktor och kolla min rygg, om jag inte glömmer det då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

allt bra?:)

2010-08-08 @ 14:38:35
URL: http://merimas.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0