Stronger

När jag håller på att packa upptäcker jag hur mycket jag egentligen har. Och lådorna börjar tryta nu. Illa. Men jag får packa färdigt lådorna, fixa nya imorgon och fortsätta då. Man blir rätt trött av att packa faktiskt.

Jag funderar rätt mycket, och jag har nu kommit på att det egentligen inte är så många som kritiserat och dömt mig. Inte om man jämför med hur många vänner jag har. Jag är på bättringsvägen eftersom jag har underbara vänner, och många dessutom, och det räcker med blotta tanken på dem, så mår jag bättre. Jag är ganska lycklig ändå, som har allihop.

Nu ska jag bara räta upp mig lite till för att sedan kunna starta telefonen utan att bryta ihop om det står något dumt. Och inte bryta ihop ifall det står massa snälla saker. Än är jag rätt känslig, vad gäller allt, men snart så. Några dagar till och jag är fit for fight igen, starkare, och då kommer inte någon kunna knäcka mig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0