Trött eller full, vad är skillnaden?

Nu har jag och lillasyster lagt pussel så det står härliga till, men nu är det sängen för min del. Jag är bara sååå trött. Ni vet när fingrarna inte hänger med hjärnan när man skriver så man får skriva om var enda ord femtioelva gånger för att det ska bli rätt. Därför lägger jag ner bloggandet för ikväll och går raka vägen upp och möjligtvis löser lite korsord innan ögonlocken faller. Jag är så trött att jag nästan känner mig full. Och då är det illa, särskilt när man bara druckit coca-cola hela kvällen.

Hälsa John Blund.

Kommentarer
Postat av: Natta

synn att man inte var med :) vi får komma till dig någon dag :) kramiz <3

2010-08-15 @ 00:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0