Packning.

Så, då har jag börjat packa lite smått som jag tänkte ta med till mamma när jag åker ner nu till helgen. Bara böcker och sådant, men det är väl lika bra att börja känner jag.

Tvättar gör jag också. Funderar på om jag ska börja packa ner lite kläder också. Nackdelen med att packa just nu är att jag inte har något att packa i. Men det löser väl sig så småningom.

Antagligen kommer mamma bli överlycklig när jag kommer hem med alla mina saker (igen). Eller inte. Källaren kommer att blir överfull (igen). Men hon har absolut inget emot att mina kläder följer med hem igen. Det har heller inte min syster. Så, jag får väl köpa ett inbrottssäkert kassaskåp med extra lås, där jag kan förvara mina kläder. Tills jag hittar eget. Det är den enda nackdelen med att ha en syster och mamma i samma modell som en själv.

Kommentarer
Postat av: Moster

Flytta hem till oss, vet jag så är det ingen risk att kläderna försvinner ;-) Puss!

2010-08-26 @ 14:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0