Pensionär vs. Barn.

Vissa anser att jag beter mig som en pensionär, andra anser att jag är barnslig. Så, ska vi försöka reda ut det här mysteriet, vad jag egentligen är?

Pensionärvarningar:
Löser alltid Melodikrysset.
Lägger mig klockan 22.00 varje kväll.
Blir alltid superbakis vad, och hur mycket jag än dricker.
Skulle aldrig orka festa två dagar i streck.
Sitter hellre hemma och kollar på film än festar (oftast).
Allsång på Skansen är ett måste.

Barnsligheten:
Jag tycker Telitubies:arna är underbara.
Älskar Disney-filmer.
Kurragömma är en underbar lek.
Av Zoo, nöjesfält & lekplatser blir jag lyrisk.
Jag skrattar hejdlöst till 'Linus på linjen'.
Älskar att spela the sims 3.

Kommentarer
Postat av: Moster

Genom logiskt resonemang och def av statistik, som är som följer:

"Om man står med ena foten på en stekhet platta och den andra i en kylbox fylld med isbitar har man det i genomsnitt alldeles lagom skönt",

kommer jag fram till att du är precis som du ska vara!

Kramisar till er alla!

2010-08-05 @ 08:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0