A6 & IKEA.

Och, nu ett litet natte-inlägg före sänggång (ligg). Nej, jag vet. Mina förklaringar för att slippa misstolkningar blir bara värre. Sovdags menar jag. Så, nu har vi rett ut det.

Idag har jag... GISSA. (Jobbat). Efter jobbet åkte vi till IKEA och A6. Så, nu är jag två par skor och två par byxor rikare. Från IKEA blev det lite lakan, doftljus och en fikus. Mest nöjd med fikusen är jag faktiskt.

Jag har idag även ringt runt för att ta reda på vad det är för anställningsintervju det är som jag ska på i nästa vecka. Utan framgång. Ingen vill prata med mig, så nytt försök i morgon. Jag lovar att lotsa er framåt i denna spännande deckare, eller vad ni nu vill kalla det.

Men nu: lite skönhetssömn för att gå till jobbet imorgon. Hörs efter drömmarnas land.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0