Allmänt gnäll.

Pust, stön och allmänt gnäll. Idag har jag jobbat, umgåtts med släkten och sedan kört i två timmar till min mamma, under ett oroande humör då Prosit varit försvunnen. Jag var så rädd att han hoppat in i mosters nya husvagn och följt med till Göteborg, men äntligen, ÄNTLIGEN, har han kommit fram och är nu inne. Pjuh.

Jag tänkte lägga mig för en timme sedan, men min planläggning gick inte som planerat. Här sitter jag nu, med en kopp te, men funderar på att gå och lösa korsord tills jag somnar. Jag funderar också ibland på hur gammal jag egentligen är, med alla mina rutiner och vanor.

Imorgon ska jag uppdatera hur det är med min detektivbyrå angående vilket jobb jag ska till på torsdag och jag ska även berätta saker som jag lärt mig. Väldigt meningsfulla saker. Jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0