Da' bomb - världens näst starkaste krydda?



Igår var dagen då jag smakade världens näst starkaste (enligt ryktet) krydda. Jag tänker inte göra om det men jag är stolt över att ha gjort det. 'Dö inte nyfiken' fick liksom en konkret innebörd. En liten droppe på ett chips bränner ungefär upp hela tungan och halva halsen. Läpparna var rätt heta de också. Men att tugga vitt bröd med ost och dricka vatten i en kvart efter gjorde susen. Jag lever, jag är människa. Nu vet jag i alla fall hur detta smakar.

Men, jag råder ingen till att göra det.

Kommentarer
Postat av: Anette

Snygg klänning. Själv hittade jag en tröja och ett snyggt linne på rean, båda för 99 kr :) Lindex kör ju nu ta två plagg betala för ett på reagrejerna...



Var har du hittat "da bomb", min sambo älskar starka grejer så han skulle säkert vilja prova nåt sånt... :)

2010-07-25 @ 21:50:42
URL: http://anettehansen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0