Det kom någon och ockuperade datorn när ja...

img096 (MMS)

Det kom någon och ockuperade datorn när jag tänkte slänga in ett blogg-inlägg som jag glömt att göra hela dagen. Vi har varit och hälsat på Alle & Mackan idag (vilka jag skulle tagit kort på som bevis, men som vanligt är jag tankspridd). Vi hade himla trevligt, kaffe och bullar lyckades jag tigga till mig. Alle körde till och med och köpte melitta-påsar eftersom de var slut. Det kallar jag bra vän. Dock har kaffet nu passerat alla organ och med det sagt menar jag att John Blund är på väg. Nu ska jag kela vidare med den stiliga killen på kortet ovan för att sedan somna in (inte så dramatiskt som det låter) och drömma om något kul. Hoppas jag. Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0