Efter att nu huttat iväg datorn all världe...

Efter att nu huttat iväg datorn all världens väg, ända bort till schotta hejjtii (vilket förövrigt inte var mitt smartaste drag) eftersom internet vägrar responsa mig, sitter jag här nu med ångest. Dels på grund av att det då inte blir någon fredagsfräckis och dels för all text i mitt tidigare inlägg försvann. Alltihopa. Superkul. Nej. Aningen ångest för att datorn flög iväg så långt men ändå bara aningen. Innerst inne känns det gott åt den, om jag ska vara ärlig. Jag orkar inte ta i tu med den just ikväll heller så håll tummarna så att den vaknar imorgon. Ni får fredagsfräckisen imorgon istället. Är det okej, eller? - Som om ni ens har något val. Hörs imorgon när jag sovit ilskan av mig. Nattinatt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0