Färdigt.

Äntligen kan man gå på golvet i sovrummet. Alla väskor och IKEA-påsar med kläder är nu tömda och byrålådorna fulla. Verkligen betoning på 'äntligen'. Det var inte många kläder kvar i byrån. Allt är tvättat men vem plockar in i lådorna? Inte D. Inte Prosit. Inte jag. Det är ju inte det roligaste som finns.

Jag trodde jag bytt med en kollega så jag skulle kunna jobba kvällen idag, men så blev det inte. Så jag har befunnit mig på jobbet sedan halv sju i morse. Om ni undrar liksom. Och jag fick en sån överraskning och positiv nyhet idag, men ingenting är säkert så det får ni veta lite längre fram i tiden.

Nu ska jag käka mina kinapuffar och eventuellt lite ost & kex. En sån där mysig hemma-kväll. Det gillar Prosit också. Just ost är han ju bara sååå förtjust i.

Kommentarer
Postat av: Moster

Vad är det för nyhet?

Nyfiken så jag sprängs...

Puss!

2010-07-07 @ 23:29:15
Postat av: Din underbara lillebror :D

Voff?

2010-07-08 @ 01:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0