Fredagsmys.

Nu sitter vi tjejer i soffan och myser. D är på firmafest och Prosit ligger i trappen på hans trappsteg och drömmer vilt. Idag skulle vi fönstershoppa. Ja, jag behöver inte säga hur det slutade. Ni vet. Plus att ni (antar jag) sett bilden nedan. Tja, vad ska man säga?

Jag hade velat lägga mig nu, men  jag har en sambo som skall hem inatt också. Men klockan är redan över elva, så jag ska nog klara att hålla ögonen öppna en stund till i alla fall.

Just nu tittar vi på film 'It's complicated' Den är faktiskt inte superbra. Lite mysigt sådär, men lite mer dramatik hade inte skadat. Nåja, back to the movie. See you later.

Kommentarer
Postat av: Moster

Åhhh, vad jag saknar er! Skulle velat vara med!

Kramisar

2010-07-03 @ 23:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0