Glömt vilket jobb jag skulle till.

Kan man strula till det mer än jag? Ärligt, tror inte det. Först sladdarna, alla tre var ju borta. Två av tre är funna. Mina nycklar är ute på vift nu. Även att jag har ett stort gosedjur på dem för att detta inte skall ske. Men det hör ju till det normala för mig. Men nu. NU har jag ställt till det.

Jobbsökandet är i full fart och jag söker lite här och var. Idag ringde de från Hässleholm, tyckte att jag skulle komma på anställningsintervju. Spännande tyckte jag och blev helt extas. Vi bestämde dag och tid men allt gick så fort. Rösten från telefonen frågar lite snabbt om jag hittar dit, och jag svarar 'Klart jag gör, annars ringer jag'. Smart, Anna. Mycket smart. Det är ju bara det att jag tydligen sökt flera jobb i Hässleholm. Vilket av de var det? Och hur ska jag kunna ringa dem när de ringde från 'okänt nummer'?

Ska jag behöva ringa runt nu och fråga 'Hej, är det hos er jag ska på anställningsintervju'? -Låter ju himla seriöst. Ärligt, jag brukar ofta tycka om att umgås med mig själv. Jag har bra humor och samarbetsvillig, men just nu börjar jag faktiskt tröttna på mig själv.



Bra jobbat, Anna. Så jävla bra. Heja mig.

Kommentarer
Postat av: Neah :*

Men vi gillar dig ändå! (: <3

2010-07-20 @ 19:39:07
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha men din lite smått röriga hjärna bjuder på bloggskratt =)

2010-07-20 @ 21:49:30
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Tutte

HAHAHHAHAHAH EGD :D

2010-07-21 @ 15:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0