Got the job.

I´m burning up. Just nu sitter jag på nedervåningen eftersom det inte går att vistas där uppe på grund av värmen. Hur ska jag kunna sova i natt? Jag bara undrar liksom.

Supertrött efter en dag på jobbet för att komma hem och sedan in till Värnamo igen. Vi skulle tydligen köpa tändstift till min bil, eftersom det tydligen är de som behöver bytas eftersom den låter som en traktor. Hade tändstift ens med ljudet att göra? -Svar: Nej. Inte ett dugg.

Och vet ni? Jag har jobb fram till och med oktober, jag skrev under papperna idag. Antagligen ända fram till december, men det är inte helt hundra. Så grattis på mig. Inte på psyk utan på ett mer behandlings-inriktat ställe under en längre tid. En helt annan behandlings-metod att arbeta utefter och det ska bli så spännande. Grattis igen på mig. Nya erfarenheter, ja tack.

Nu ska jag snart lägga mig, hur trött som helst, men som om jag lyckas somna, men man kan ju försöka. Hörs imorgon. Då ska jag förövrigt ut och göra sta´n orolig en aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0