Idag har vi varit på stranden hela långa d...

img070 (MMS)

Idag har vi varit på stranden hela långa dagen. Vi är bruna, röda och vita, alla har vi olika nyanser. Och vet ni? Jag badade! (Det är berättigat ett utropstecken). Inte bara ända upp till ändan utan ända upp till naveln. Nu ligger jag i soffan. Datorn i andra delen av rummet eftersom internet inte fungerar ikväll heller. Aggressionsproblem? Jag? Vad snackar ni om? Nu ska jag öppna en öl, telepatisera med märklaren så att han ringer imorgon så vi kan komma och titta hus då, så kul det vore. Så håll tummarna nu, att han ringer menar jag. Resten av kvällen kommer bestå av fotboll (inte mitt val), kinapuffar (mitt val) och öl (gemensamt val).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0