Ledig dag.

Eftersom jag är ledig idag, jobbat hela helgen och går på imorgon igen, har jag kommit fram till att jag inte behöver lyfta ett finger (förutom då jag använder tangentbordet) idag. Hittills har jag inte gjort något vettigt mer än ändrat till en ny mejl-adress, vidarebefordrat alla mail från min gamla och fixat msn. Nu efter en skön svalkande dusch funderar jag på att åka iväg och hälsa på Cissi. Jag trivs ju inte (som ni säkert förstått vid det här laget) med att vara ensam. Så sällskap är aldrig fel. Imorgon är det Nina som gäller före jobbet och sedan får vi se var veckan för oss.

Prosit och jag har ätit lax idag. Men eftersom Prosit inte är en riktig katt, eller i alla fall lever han inte upp till det generella kattbeteendet, så var ju lax inte särskilt gott, enligt hans mening. Men jag älskade det.

Jag tog ju massa kort i veckan när syster och c/o var med, men varför är det så svårt att bara få tummen ur och lägga in de på datorn? Jag skaaa fööörsöka ikväääll. Hur seg jag än må vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0