Massör, ja, tack.

Nu har jag kommit hem från grillpartyt. Trött som tusan är jag. Ibumetin, som för övrigt tydligen hjälper mot allt (förutom som lugnande när man kollar på skräckfilm), har dämpat smärtorna i axlar och rygg. Muskelknutorna är där men jag är mjukare, tror jag. I alla fall mer rörlig. Aningen. Men jag överväger starkt att anställa en massör.

Nu sitter jag och tittar på kanal fem där 'Handen som gungar vaggan'-filmen sänds. Thriller. Ensam. Smart. Nej. Därav min få-ordhet. När jag skriver nu, det är då jag inte vågar titta på TV:in. Jag liksom stakar mig fram. Men jag känner att detta inte blir bra, så nu ska datorn stängas av, Prosit läggas vid min sida och sedan ska vi mysa hela thrillern igenom. Om jag är vaken så länge, vill säga.

Kommentarer
Postat av: Nina

Den e lite läskig men man kan inte sluta titta

2010-07-18 @ 14:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0