Min dag.

Idag har jag köpt nytt nagellack. Ja, kan ni tänka er? Det är säkert en hel vecka sedan jag gjorde det sist. Idag var jag dessutom tvungen att göra det. För mitt blåa, som jag tänkte ha på anställningsintervjun imorgon, sa mamma var provocerande. 'Man ska inte ha sånt som sticker ut'. Så, nähäpp. Jag låter väl bli det då. Så nu har jag köpt ett ljusrosa. För allt hänger ju på nagellacket under en anställningsintervju liksom.

Efter nagellacks-inköpet åkte jag hem, målade naglarna och senare åkte jag till Olofströms ungdomsgård. Min kompis jobbar ju där, så tänkte att när jag ändå skjutsar in lillebror kan jag ju lika gärna gå in och säga hej till Kalle. Jag blev kvar i över två timmar.

Nu har magen fått lite pizza med kebab och jag är mätt och glad, så nu ska jag bara läsa på lite vad jobbet ifråga, som skall besökas imorgon, är för något. -Jag är aldrig ute i för sen tid. Bara sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0