Min mat-vecko-dagbok.

Idag är en sådan där dag då jag inte kommer på vad jag ska skriva. Sånt ät lite frustrerande. Jag hade i och för sig en stund innan idag då jag tänkte över mina matvanor. Intressant va? Det här med pizza. De säger ju att det är aningen onyttigt. Hur onyttig är jag då? I söndags köpte vi pizza för att vi inte orkade laga någon mat. Det blev över till lunch på måndagen. I tisdags fick min kollega den ultimata idén att köpa pizza som middag. Onsdag hade jag ett uppehåll. Idag blev det helt plötsligt Mc'Donalds. Tänka sig. Och det ryktas om eventuell pizza på lördag, när vi jobbar. Alltså, jag har/kommer att äta pizza fem dagar av sju. Jag gillar det. Jag tror jag skulle kunna leva på pizza. Hur stor är chansen att man tröttnar liksom? Man kan ju ha olika mat-raser på varje pizza. Hur bra som helst ju.

Imorgon är jag ledig. Jag ska spendera hela dagen med mamma, Mia, Elin & Lillasyster. Funderar på att spendera hela lönen också eftersom det är rea inne i sta'n. Men jag har (som alltid) beslutsångest. Ska jag sola? Eller ska jag unna mig något nytt? Det är den stora frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0