OH NO.

OH, I FORGOT THE SLADD TO MY COMPUTER AT MUM'S (ursäkta min felfria engelska). Jag har en halvtimme på mig innan min dator dör. Hur ska jag klara mig i helgen? Tur är väl att jag jobbar hela helgen, och att det går att blogga via sms. Visst, D har en dator här hemma, men eftersom vädret dundrar då & då stänger de av internet i huset bredvid, och då blir det genast lite knepigt. Kanske kära Robban kan hjälpa mig med att låna ut en sladd till mig. Håll tummarna. Nu förstår jag varför man ska ha ett extra batteri.

Nu ska jag skynda mig att hinna göra allt innan datorn dör, typ betala en räkning oh lite annat jox. Men räkna med sms-bloggning senare idag.



Hur kommer det sig att detta flum inte, aldrig, kan hålla reda på sina sladdar? Oförklarligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0