Orättvist.

Näähäpp. Om jag skulle köra och jobba en liten stund i eftermiddag? Varför inte liksom? Det är ju lördag, klart man ska jobba då.

Jag är sååå törstig idag, men jag kan inte riktigt förstå det eftersom jag drack så mycket igår. Höhö. Så farligt var det faktiskt inte, men jag tycker ändå att det är orättvist att man aldrig kan få njuta av lite vin, utan att det slår tillbaka dagen efter. Fruktansvärt orättvist.

Ps, om det är någon som vet hur man får webcamen att fungera med windows7 på en liten samsung-laptop, så får ni gärna dela med er av denna kunskap. Jag fick hemladdat programmet 'snap' - och det är superkul men jag hittar ingen knapp för att ta kort med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0