Prosit vill ha syskon.

Oj. En dag utan bloggande (igår). Det ni. Det har bara hänt en gång innan. Det var så här att mamma och resten av gänget var här, åkte hem på förmiddagen, jag passade då på att sola och sedan var det helt plötsligt dags för jobb. Kom hem runt halv elva-elva eftersom jag körde inom Benny och Cissi för att titta på deras nya tillskott. En så söööt liten vovve. När jag berättade detta för Prosit blev han helt exalterad och ville så gärna ha ett (citat): "hundsyskon". Så, nu jobbar jag och Prosit på att få pappa med på dessa idéer. Jag blev så kär i det lilla livet.

Idag har min dag även den bestått av work, men imorgon är jag ledig. Och, förresten, i min matveckodagbok jag skrev innan så kan ni lägga till pizza på söndagen också.

Kan man motstå en sån här godings önskemål?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0