Semester hit & dit. Like I care liksom.

Visst blev det lite vått igår kväll. En flarra vin och några öl. Nej, jag var inte särskilt bra när jag kom hem, men jag repade mig innan jobbet. Och, jag fixade det passet också. Nu är jag hemma, ska strax lägga mig. Ska befinna mig i tjänsteuniform klockan 06.30 imorgon bitti.

Förresten så har två av tre sladdar visat sig. Min underbara mamma skickade mig datorsladden igår, så jag fick den idag. Underbart ju. När ordet 'semester' ekar i mitt huvud blandar jag ihop alla dagar. Jag trodde det var fredag igår, och därför inte skulle få den förrän på måndag. Antagligen blandar jag ihop dagarna som lite sympati tillsammans med personer som har semester. Själv arbetar jag hela sommaren, går av psyk 15e augusti och börjar nya jobbet den 16e. Jag är ingen vekling jag, inte. Semester är för veklingar.

Den andra sladden låg i lådan i köket, så nu är det bara sladden till systemkameran som fattas.


Tänk när jag hade mitt underbara långa hår. Det var tider, det...

Kommentarer
Postat av: Zeljka Bridfelt

var inte ledsen! Det växer ut nytt! :-)

2010-07-24 @ 21:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0