Snabba Cash.

Nu har vi anlänt till min mor. Denna vecka har inte fungerat bra för mig. Många små problem som hopat sig. I rent terapisyfte tänker jag dela med mig av alla mina  bekymmer för er imorgon.

Vi har precis kollat 'Snabba Cash'. Mycket bra film, men naturligtvis är boken bättre. Så är det ju liksom alltid. Men nu är det snart läggdags. Har en trött liten gosse bredvid mig i soffan och jag är inte mycket bättre jag. Kroppen är utpumpad på energi just nu, så läggdags är det här. Vi hörs imorgon med lite uppdateringar om alla i-landsproblem som hopar sig över mig just nu.

Natti.

Kommentarer
Postat av: MADELEN SVENSSON :)

DEN KLÄNINEN VA JÄTTE FIN :)

2010-07-25 @ 21:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0