Snälla muskelknutor, dö!

Nu när jag fått sladden till datorn, ja, då börjar internet-sladden att sega sig. Det går inte fort för internet just nu. Men men, heja mobilt bredband.

Nu ska vi snart på grillparty. Men jag känner inte de som ska ha den, men de bjöd mig ändå. Måste vara för att jag ser så snäll ut. Eller? Nej, jag tror inte ens att de sätt mig. I vilket fall som så känner jag egentligen inte för detta. Känner mig halvt förlamad i skuldran och halva armen till höger. Illa. Muskelknutor överallt som varken D eller starka pojkar på jobbet reder ut. 'Det sitter en stor vid senan, vill inte trycka så hårt då'. - Fegisar. D hittade antagligen en förskjutning i ryggen på mig, vilket kan förklara alla knutor jag får om jag går snett eller nåt liksom.

Nåja, nu ska jag hoppa in i duschen efter en svettig dag på jobbet (varmt över allt) så jag inte luktar konstigt ikväll. Höres.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0