Lång dag.

God morgon.

Ja, då börjar denna dag. Denna dag innebär jobb från klockan halv sju till halv tio ikväll. Vi är ont om folk på jobbet. Och eftersom jag inte har några barn att skylla på kom jag heller inte på någon bra ursäkt för att inte ställa upp. Därför hinns det icke med att blogga idag, om jag inte mot förmodan slänger in något under rasten. Det vill säga om jag kommer ihåg det. En natt med sammanlagt två timmars sömn är ju inte att hurra för...

Om jag inte kommit på var jag ska befinna mig på för anställningsintervju nästa torsdag så har jag planerat att sjunka till nivån att ringa runt på onsdag och fråga de olika jobben.  -Med andra ord lär de inte vilja anställa mig när jag inte ens håller reda på vilket jobb jag ska till. Kanon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0