Veckans i-landsproblem.

Denna veckas i-landsproblem.
  • Hitta balsam i duschen. Efter en schamponering tar jag alltid balsam i håret. Så även denna gång. Jag tog fel och tog schampo igen. Efter tre upprepade schampo-behandlingar gav jag upp. Man skulle kunna tro att jag har för många flaskor i duschen. Tolka hur ni vill.
  • Veta vilket arbete jag ska till. Att lyckas missa vilket arbete som vill anställa mig är otroligt dumt. Jag kommer inte över detta faktum att jag inte frågade efter adress eller telefonnummer.
  • Struman. Jag är övertygad om att min struma inte alls är borta då jag har alla symptom på den. Skakningar, hög puls, hjärtat slår dubbelslag, tröttheten och andra symptom som inte är så trevliga att gå in på. Tack mina kollegor som tar hand om mig och ett blodprov är nu skickat för analys, så jag kan få svart på vitt ifall jag har struma igen eller inte. Om det inte är struma, kommer jag bli orolig.
  • Sladdar & Nycklar. Att slarva bort sladdar och nycklar är min specialitet. Jag kan knappt bärga mig till världen kommit så långt i utvecklingen att sladdar är dåtid och använda fingeravtryck för att låsa upp dörrar. Fingeravtrycken torde i alla fall vara svårare att slarva bort än nycklar.
  • Humörsvängningar. Hur kommer det sig att man ena minuten är hur glad som helst för att minuten senare antingen kasta saker omkring sig eller storböla?
  • Spolarvätskan i bilen är slut. Och jag är rädd för att fylla på den i fel behållare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0